"No hi ha regles per les bones fotografies, són només bones fotografies". Ansel Adams
Molt boniques totes i quins colors!Aferradetes, Llorenç.
Moltes gràcies, Paula.Bona setmana.
Molt boniques totes i quins colors!
ResponEliminaAferradetes, Llorenç.
Moltes gràcies, Paula.
EliminaBona setmana.